سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، مردم ژاپن علاقه زیادی به برند کشور خود دارند. خودرو نیز یکی از کالاهایی است که ژاپنی ها معمولا از برند خودشان استفاده می کنند. ژاپن یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای  خودرو و خودرو در جهان به حساب می آید. بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بیشترین خودرو در این کشور متعلق به خودرو تویوتا، هوندا و سوزوکی بوده است که توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرطرفدارترین خودروهای ژاپن قرار بگیرند. 

پر ترین برند خودرو ژاپنی

کشور ژاپن در نیمه نخست سال 2019 توانست با دو میلیون و 753 هزارو 419 دستگاه نسبت به سال قبل، 8 درصد رشد داشته باشد. شرکت تویوتا موتورز توانست با 799 هزارو 552 دستگاه به پر ترین برند خودرو در بازار خودرو و خودرو در ژاپن دست پیدا کند. بعد از شرکت تویوتا موتورز، شرکت هوندا با رشد ۴.۶ درصد نسبت به سال گذشته توانست 385 هزار و 742 دستگاه خودرو در بازار خودرو و خودرو بد و در مقام دوم قرار بگیرد. سوزوکی نیز در رده سوم پر ترین خودرو در میان مشتریان ژاپنی قرار گرفت. رشد این شرکت نسبت به پارسال حدود ۱.۱ بوده است.

برندهای ژاپنی و کاهش خودرو

در بازار خودرو و خودرو ژاپن، شرکت هایی نیز بودند که با کاهش نسبت به سال قبل رو به رو شدند. شرکت نیسان موتورز و مزدا به ترتیب با کاهش ۶.۹ درصد و ۱۳.۴ درصد مواجه شدند و در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند. شرکت های سوبار، میتسوبیشی و ایسوز به ترتیب در جایگاه های هفتم تا نهم قرار گرفتند و به ترتیب ۶۹ هزار و ۳۳۰، ۵۸ هزار و ۲۵۳ و ۴۱ هزار و ۵۴۳ دستگاه خودرو در بازار خودرو و خودر این کشور به برسانند.


دورهاتو خودرو ,شرکت ,ژاپن ,بازار ,دستگاه ,نسبت , خودرو , خودرو ,بازار ,کاهش ,قرار گرفتند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی خان بابا پایان نامه های ارشد شب ترسناک,جن,ارواح,علوم غریبه,متافیزیک,چاکرا,رمل,جفر,چشم سوم شماره تماس تهیه محصولات09334336389 ایران تایپیست سایت سرگرمی و تفریحی پارلین